Wednesday, February 27, 2019

wind τηλεφωνα εξυπηρετησης

https://hbmvymhf.blogspot.com/2019/02/blog-post_23.html
ισοτιμια ευρω ρουβλιου
μεγαλη φιρμα
wind τηλεφωνα εξυπηρετησης

Ο κ. Τσαμάζ ξεκίνησε την παρουσίαση του κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου προς εκπροσώπους των ελληνικών μέσων ενημέρωσης τονίζοντας ότι ο όμιλος ΟΤΕ ανοίγει τον δρόμο για την είσοδο της Ελλάδας προς την ψηφιακή εποχή, έχοντας προχωρήσει την τελευταία εξαετία σε επενδύσεις 2 δισ. ευρώ, ενώ προγραμματίζει επιπλέον επενδύσεις 1,5 δισ. ευρώ.


Ο κ. Τσαμάζ αναφέρθηκε εκτενώς στον τομέα της εμπορικής διάθεσης των νέων ευρυζωνικών συνδέσεων που προσφέρουν ταχύτητες 200 Mbps, σημειώνοντας μάλιστα ότι το πλάνο του ΟΤΕ προβλέπει και την παροχή συνδέσεων οπτικών ινών μέχρι το κτίριο και το σπίτι (FTTB και FTTH) εντός του 2018 σε περιοχές που θα υπάρξει η σχετική ζήτηση. Το πλάνο είναι ο όμιλος να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει τέτοιου είδους συνδέσεις στο 10% των γραμμών που καλύπτει με υποδομές που έχει ο ίδιος αναβαθμίσει με την τεχνολογία vectoring.


Ο επικεφαλής του ομίλου ΟΤΕ επικεντρώθηκε πάντως στην πολιτική που ακολουθεί η ΕΕΤΤ όσον αφορά τη διαδικασία ελέγχου των εμπορικών προγραμμάτων, η οποία «έχει μείνει στην περασμένη δεκαετία και δεν βοηθά τον υγιή ανταγωνισμό». Σύμφωνα με τον κ. Τσαμάζ, η ΕΕΤΤ καθυστερεί υπερβολικά στην έγκριση των προγραμμάτων του ΟΤΕ, σημειώνοντας ότι αυτή τη στιγμή εκκρεμούν 425 εγκρίσεις τιμολογιακών προγραμμάτων, και ο μέσος χρόνος έγκρισης έχει φθάσει τους 4 μήνες! Είναι χαρακτηριστικό ότι η χριστουγεννιάτικη προσφορά δεν έχει εγκριθεί καθώς η ΕΕΤΤ ζητά να κάνει ξεχωριστό έλεγχο για την επίπτωση που έχει η προσφορά σε κάθε ένα από τα 35 εμπορικά προγράμματα που έχει η Cosmote.


Σύμφωνα με την άποψη του ομίλου ΟΤΕ, η διαδικασία θα πρέπει να αλλάξει και να υπάρχει έλεγχος μετά τη διάθεση των προγραμμάτων (ex post) και όχι πριν (ex ante) δεδομένου κιόλας ότι πλέον ο ΟΤΕ δεν θεωρείται από την ΕΕΤΤ ότι κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά της λιανικής, όπως επεσήμανε ο κ. Τσαμάζ.


«Θέλουμε να υπάρχει δίκαιη και διαφανής ρύθμιση που να είναι η ίδια για όλους» τόνισε ο επικεφαλής του ομίλου ΟΤΕ, ο οποίος προέβη στην εκτίμηση ότι η ΕΕΤΤ πληθωρίζει τεχνητά τον αριθμό των εγκρίσεων «προκειμένου να έχει αντικείμενο εργασίας». Επεσήμανε δε ότι θα πρέπει να υπάρχει αντίστοιχος έλεγχος και στους άλλους βασικούς παρόχους (σ. σ. εννοούσε τη Vodafone και τη Wind), οι οποίες σε ορισμένες περιοχές θα είναι εκείνοι που θα προσφέρουν υπηρεσίες χονδρικής στους υπόλοιπους παρόχους. Σημείωσε μάλιστα ότι ο όμιλος έχει καταθέσει καταγγελία κατά άλλου παρόχου (σ. σ. στη συνέχεια ανέφερε ότι ήταν η Vodafone) που σε περιοχή που έχει αναπτύξει τεχνολογία vectoring ξεκίνησε να προσφέρει υπηρεσίες λιανικής χωρίς να έχει διαμορφώσει τιμές χονδρικής για τους υπόλοιπους παρόχους.



wind τηλεφωνα εξυπηρετησης
https://gllxcthb.blogspot.com/2019/04/blog-post_37.html

No comments:

Post a Comment