τζίμης πανούσης εμφανισεις
τζίμης πανούσης εμφανισεις
Οι πιο πολλές αφορούν προσλήψεις θα γίνουν στο υπουργείο Υγείας και αφορούν την κάλυψη 650 θέσεων γιατρών. Παράλληλα, με Κοινή Υπουργική Απόφαση εγκρίθηκε η επιπλέον πρόσληψη 325 ατόμων (πλην νιατρών) στις ΔΥΠΕ για τις δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και στα νοσοκομεία του ΕΣΥ. Οι προσλήψεις αυτές μέσω ΑΣΕΠ θα γίνουν μετά από δεκαήμερη προθεσμία υποβολής αιτήσεων.
Οι ειδικότητες που αφορούν:
διαιτα κωνσταντινου ξενου
Νοσηλευτές, τραπεζοκόμοι, διοικητικού οικονομικού, ψυχολόγων, φυσικοθεραπείας, λογοθεραπευτών, τεχνολόγων ιατρικών εργαστηρίων, ραδιολογίας-ακτινολογίας, χειριστών ιατρικών συσκευών, διοικητικών γραμματέων, ακτινοφυσικών, τραυματιοφορέων κ. α.
Οι προσλήψεις στο υπουργείο Οικονομικών
- 75 άτομα ΔΕ και ΤΕ στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Οι ενδιαφερόμενοι εκτός από δίπλωμα θα πρέπει να διαθέτουν γνώση χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα:
- Επεξεργασίας κειμένων
- Υπολογιστικών φύλλων
- Υπηρεσιών διαδικτύου
- Θα πρέπει να διαθέτουν επίσης καλή γνώση αγγλικών ή γαλλικών ή γερμανικών.
- 100 άτομα ΠΕ πληροφορικής στην ΑΑΔΕ Οι τίτλοι σπουδών που γίνονται αποδεκτοί είναι:
- Πληροφορικής
- Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
- Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών
- Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
- Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Τεχνολογίας Υπολογιστών
- Μηχανικού Η/Υ και πληροφορικής
- Επιστήμης Πληροφορικής
- Επιστήμης Υπολογιστών
- Ηλεκτρονικού και Μηχανικού Υπολογιστών
- Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων
- Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
- Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών
- Πληροφορικής (ΕΑΠ)
- Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων και Επιστημών και Πολτισμού – Κατεύθυνση Η/Υ (ΠΣΕ) ΑΕΙ ελληνικής ή ισότιμης ξένης σχολής
- 160 άτομα στη Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων. Αναζητούνται πτυχιούχοι ΑΕΙ-ΤΕΙ με ειδικότητα:
- ΠΕ Πληροφορικής
- ΤΕ Πληροφορικής
- ΠΕ Οικονομολόγων
- ΠΕ Νομικών
https://kdlbsywv.blogspot.com/2019/01/blog-post_96.html
https://abtecfes.blogspot.com/2019/04/blog-post_87.html
No comments:
Post a Comment